Spíkri

Michal Kopecký

Michal Kopecký je zakladateľom a predsedom skupiny Učíme sa podnikať, kde pre vyše 37000 ľudí vytvoril podporné a inšpiratívne prostredie pre ich podnikanie. Blog akozbalit.sk vytvoril z nuly na najpopulárnejší slovenský blog o mužoch, ženách a vzťahoch s 2,5 miliónmi návštevníkov, je tvorcom populárnych programov pre chlapov a autorom bestsellerov Príťažlivosť a Ako ju získať.

 

Dávid Vrtaňa

Dávid Vrtaňa je zakladateľom občianskeho združenia Mladý podnikavec. Viac ako 4 roky realizuje workshopy na školách po celom Slovensku. Napísal publikáciu ,,Finančno – ekonomická gramotnosť´´ na podporu a zefektívnenie vyučovania na školách. Vo voľnom čase sa zaujíma o marketing, manažment a situáciu na finančnom trhu. Svoje vedomosti podá zaujímavou formou.

 

Alexandra Urbancová

Študentka 3. ročníka psychológie na Karlovej univerzite, hosťujúca lektorka na seminároch osobnostného rozvoja a predaja a koučka International Coaching Federation.
Od 13 rokov sa zúčastňuje networkingových a workshopových eventov v USA ako Unleash the Power Within ci Global Youth Leadership Summit Tonnyho Robbinsa, semináre Brendona Burcharda a Randyho Gagea.
Pracovný život zahájila v korporáciách pri vedení úvodnej fázy grantového vzdelávania zamestnancov ThyssenKrupp Ferrosta a predajom kreditných kariet spoločnosti CitiBank v Prahe. Posledné 4 roky funguje ako lektorka anglického jazyka so zameraním na rozvíjanie komunikačných zručností pre predovšetkým biznis klientelu v Prahe a on-line formou pre klientov z Českej a Slovenskej republiky.
V tejto oblasti podniká a aktuálne rozširuje svoju lektorskú základňu o nových členov, ktorých vedie v systéme individuálneho zamerania práce s klientom.
Pod vedením herečky A. Špačkovej sa venuje rozvíjaniu hlasovej techniky, komunikačných a prezentačných zručností, ako podklad pre ďalší profesný rozvoj v jazykovo-vzdelávacej oblasti.
Príležitostne sa venuje tlmočeniu eventov s biznis a psychologickou tématikou.
Vo voľnom čase sa venovala dobrovoľníckym aktivitám v nemocniciach, s deťmi s postihnutím či zdravotným znevýhodnením, rozširuje vlastné komunikačné kompetencie v nových cudzích jazykoch.
Prepojenie vedeckého zamerania univerzity s praxou skrz prácu s ľuďmi vníma ako ideálne prepojenie pre ďalšie fungovanie v oblasti psychológie a vzdelávania, ktoré su jej srdcovou záležitosťou.