Inovačné vzdelávanie: Naučte sa uplatňovať motivačný a koučovací prístup pri riadení komunikácie na úrovni učiteľ – žiak, učiteľ – učiteľ či učiteľ – rodič. Rozvoj kritického myslenia žiakov ako aj inovatívnej podpory celoškolského výchovno – vzdelávacieho procesu môžete zvládnuť s prehľadom. Naučte sa riešiť konfliktné situácie v školskom prostredí ale aj v osobnom živote. Inovačné vzdelávanie Vám ponúka aj inšpirácie pre „uspatých žiakov“ v podobe využívania icebreakov či energizérov pri Vašej práci.
Obsah vzdelávania:
- úvod do komunikácie a jej štandardov, neverbálna komunikácia, aktívne počúvanie
- komunikácia na úrovni učiteľ – žiak – rodič – kolega
- význam koučingu v práci učiteľa – techniky, uplatnenie
- sebaprezentáciia žiaka – schopnosť prezentovať výsledky, pocit ohrozenia a diskomfortu
- zvládanie konfliktných situácií vo vyučovacom procese
- asertívna komunikácia v školskom prostredí
- Thomas Killmannov dotazník, zóna vplyvu a záujmu, proxemický tanec
- korigovanie komunikácie, sebaprezentácia, objavovanie prínosov z vyučovacieho procesu
- význam motivácie v práci učiteľ – koleso motivácie
- odmeňovanie, kritika a spätná väzba
- rozvoj kritického myslenia žiakov s ohľadom na motivačné prvky a koučovacie prístupy
- adaptácia z online do offline vyučovacieho procesu
- energizéry a icebreaky
Pre koho je inovačné vzdelávanie určené?
- učiteľ materskej školy
- učiteľ základnej školy
- učiteľ strednej školy
- učiteľ základnej umeleckej školy
- pedagogický asistent
- vychovávateľ
Obsah vzdelávania
ZADANIA
1. STRETNUTIE: 6. 11. 2024
2. STRETNUTIE: 11. 11. 2024
3. STRETNUTIE: 13. 11. 2024
4. STRETNUTIE: 20. 11. 2024
5. STRETNUTIE: 27. 11. 2024
KONZULTÁCIE: 2. 12. 2024
UKONČENIE: 4. 12. 2024