Obsah vzdelávania:
- Úvodná terminológia – základné pojmy (grafický program Canva, umelá inteligencia – AI).
- Inovatívne princípy dizajnu, ich tvorba a implementácia v grafickom programe.
- Grafický program Canva – základná orientácia v programe.
- Tvorba pracovných listov, plagátov a iných vzdelávacích materiálov v grafickom programe Canva.
- Animácie a interaktívne prvky na tvorbu vzdelávacích materiálov.
- Multimediálne obsahy ako súčasť tvorby vzdelávacích materiálov.
- Implementácia prvkov umelej inteligencie (AI) do tvorby pracovných listov, plagátov a iných vzdelávacích materiálov.
- Generovanie obsahu a obrázkov prostredníctvom umelej inteligencie (AI).
- Tvorba inovatívnych digitálnych učebných pomôcok.
- Využitie vhodných nástrojov na zber a analýzu spätnej väzby od žiakov a jej implementácia pre zlepšenie vytvorených materiálov a vzdelávacích postupov s ohľadom na moderné digitálne trendy.
- Prepájanie grafických a prezentačných programov vo vzťahu k výchovno-vzdelávaciemu procesu a k aktuálnym potrebám súčasnej generácie žiakov.
Pre koho je inovačné vzdelávanie určené?
- učiteľ materskej školy
- učiteľ základnej školy
- učiteľ strednej školy
- učiteľ základnej umeleckej školy
- pedagogický asistent
- vychovávateľ
- majster odbornej výchovy
Obsah vzdelávania
ZADANIA
1. stretnutie
2. stretnutie
3. stretnutie
4. stretnutie
5. STRETNUTIE
Konzultácie
UKONČENIE